fredag 16 november 2012

Packat å klart

Nu är det precis ett dygn kvar tills Avdo och jag flyger från Kastrup. Efter en höst där jag mest tänkt på renovering av kolonistugan känner jag mig nu riktigt taggad och sugen. Har fått lite rapporter från Birger Holmqvist som fiskar i Ebro just nu och dom har bra fiske med några stycken fiskar var per dag. Han fiskar tillsammans med Pontus Ingvarsson och det ska bli skoj att komma ner och träffa dom och även vår guide Paul Booth.
Jag har preppat lite specialpellets som jag har med mig ner men sänken får jag försöka fixa på plats eftersom jag inte har några 250-grammare i arsenalen.
Jaha, tidigt läggdags ikväll och upp vid halv tre imorgon bitti är det som gäller men nu ska jag ut med familjen och dra en kinesbuffé på restaurang Cecil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar