fredag 15 juni 2012

Ännu ett blankpass

Tobias Hult och Robin Nelson körde från vindskyddsudden mitt i veckan men blankade även dom. Det har gått lite troll i fisket just nu men vi får hoppas det kommer upp några fiskar i helgen. Hult och Ågren fiskar då och även Ramunas dyker upp för några dagars fiske.
Var uppe och lagade lite säckkärror och mäskade igår. Fisken har inte ryckt upp mer vass sedan jag var där sist så leken verkar ha avbrutits helt. Antagligen var det bara hanar som var inne och lattjade lite, jag tror att alla honom fortfarande simmar omkring med rom.
Får se om jag hittar dit i helgen själv. Ikväll väntar en viktig match som jag gärna vill se live på TV. Jag tippar 2-1 till Sverige. Blir det tvärtom kommer dom marchera ut igen 1-2-1-2-1-2 och då skiter jag i hela EM-spektaklet och borrar näsan djupt ner i boiliepåsen resten av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar