tisdag 8 maj 2012

Fantastic four

Var en sväng i Färgsjön idag och mäskade och bokade en plats inför helgen. Hoppades få ledigt redan på fredag men svaret blev nej tyvärr. Jag får satsa på att köra mellan fredag och söndag istället.
Jag gjorde en alldeles säregen mäskning däruppe idag och det ska bli ruskigt spännande att se vad som händer. Jag kan återkomma till detta vid ett senare tillfälle om det blir något att höja ögonbrynen för. Nu är det dags att riva alla tackel. Klämma på nytt, sträcka, kolla spetsar och se till att prylarna är tipp topp och håller för allt. Jag vill verkligen inte att något ska gå snett om jag får besök av någon ur "fantastiska fyran". Mitt mål i år låter jag inte vara hemligt. Jag vill nämligen fånga någon ur "fantastiska fyran" vilket alltså är Norton, Nisse, Snowwhite eller Micro. Det borde inte vara helt omöjligt känns det som, kanske får jag se någon av dem redan till helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar