fredag 2 september 2011

Grubblar på vad jag ska göra

Till helgen blir det karsgölsfiske för min del. Redan ikväll är Krille Andersson, Tobias Hult och Robert Österlund på plats vid sjön. Jag själv ansluter så fort jag hinner ikväll eller imorgon bitti. det kommer säkert bli en toppenhelg med flera landade fiskar gissar jag.
I höst hade jag och en kompis planerat en resa till Kroatien och Slovenien. Tyvärr fick han förhinder meddelade han besviket till mig igår. Jag förstår honom och är inte bitter alls men det känns minst sagt bistert nu när man sett fram emot resan i ett år. Jag klurar mycket på vad jag ska hitta på istället. Har fått ledigt från jobbet från och med 6e oktober och två veckor framåt. Någonstans skulle jag vilja åka ändå. Kanske finns det någon där ute som har möjlighet att hänga med. Att åka ensam är bara hälften så kul tycker jag.
Jag har en kul idé på en fräck sjö jag skulle vilja besöka. Tyvärr sjunger båda mina bilar på sista versen så jag är inte supersugen på att ta någon av dem och bli stående 100 mil ner i Europa.
Nåja, bullarna är rullade inför helgen, dags att börja packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar